Welke dagen zijn jullie geopend?
Sinds 2006 zijn wij 7 dagen per week geopend voor lunch en diner! Om zeker te zijn van een plekje raden wij aan om op voorhand even te reserveren.
Hoe kan ik reserveren?
Reserveren kan eenvoudig via onze online reserveringsmodule op de website. Bellen mag natuurlijk ook.
Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?
Ja, via de bevestigingsmail die je ontvangt kun je zelf eenvoudig wijzigen of annuleren.
Is er parkeergelegenheid in de buurt?
Ja, rondom de Sint Catharijne kerk zijn meerdere gratis openbare parkeerplekken op loopafstand van ons restaurant.
Hebben jullie een terras?
Ja, ons terras op het oudste pleintje van Brielle is geopend bij goed weer – ideaal voor lunch, borrel of diner in de zon.
Kan ik bij jullie cadeaubonnen kopen?
Ja, we hebben cadeaubonnen die je bij ons in het restaurant kunt aanschaffen. Ook bieden we de mogelijkheid om digitale kadobonnen aan te schaffen via onze website. Leuk om te geven én om te krijgen!
Houden jullie rekening met allergieën of dieetwensen?
Zeker! Geef dit even aan bij je reservering of bij binnenkomst, dan houdt ons keuken team rekening met uw wensen!
Kan ik met een grote groep komen eten?
Dat kan! Neem even contact met ons op voor de mogelijkheden, dan zorgen we voor een passende tafel of arrangement.
Zijn jullie open tijdens feestdagen?
Ja, vaak met een speciaal menu of arrangement. Houd onze website en socials in de gaten.
Hebben jullie ook vegetarische of vegan opties?
Ja, ons menu bevat altijd meerdere vegetarische en vegan gerechten. Ook het 4 gangen menu is zowel vegetarisch als veganistich te krijgen.
Zijn er mogelijkheden voor een wijnarrangement?
Ja, onze bediening adviseert je graag bijpassende wijnen per gerecht of als arrangement.
Kan ik bij jullie terecht voor zakelijke diners of vergaderingen?
Ja, neem contact met ons op – we maken graag een passend voorstel.